Nedenfor ser du en oversigt over, hvordan vi varsler vores arbejde. Du vil altid modtage en varsling, når vi foretager arbejder, som kan være til gene eller kræver adgang til din bolig eller opgang. Varslinger sendes ud i god tid inden opstart på arbejdet, og du vil enten blive varslet ved et opslag i opgangen eller i din postkasse.

​Hvis tidsplanen ændres på grund af forhold, som vi endnu ikke er bekendt med, vil I blive underrettet, og en ny forventet opstartstid vil blive oplyst.

 

Varsling af renoveringsarbejde:

  • Renoveringen starter med ventilationsarbejdet, og beboerne modtager varsler 6 uger, 2 uger og 3 dage inden opstart af de indvendige arbejder. Under restaureringsperioden i din lejlighed varsles der ikke for dag-til-dag-arbejde for den enkelte håndværker.
  • Beboerne modtager 1 uges varsel forud for udskiftning af vinduer.
  • Der vil også blive udsendt i uges varsler i tilfælde af lukning af strøm og vand.
  • Øvrige informationer vil ikke blive sendt som varsel, men vil være tilgængelige som generel information.

* Aflever mangellisten til beboerne

Efter renovering:

 

Proceduren:

Fase 1:  Mestergennemgang plus 1 uges varighed til udbedring

Varsel udsendes fra MT Højgaard til beboerne med dato og tidspunkt.

- Entreprenøren gennemgår egne mangler.

- Dagen efter påbegyndes udbedring, som forventes at vare en uge.

 

Fase 2:  Mangelgennemgang plus 2 ugers varighed til udbedring

- Bygherre book en tid og sender varsel

- Varsel udsendes fra bygherre til beboerne med dato og tidspunkt samt en mangelliste, som skal udfyldes af beboerne.

- Bygherre og Køge Boligselskab besøger lejligheden for at registrere mangelgennemgangen og gennemgå mangellisten fra beboerne.

- Dagen efter påbegyndes udbedringen, som forventes at vare 2 uger.

 

Slut:  Færdigmelding af mangelliste

  - Listen vil blive returneret til beboeren efter 2 uger.

 


Ekstra information

Malerkode brugt i lejlighed:

  • Dyrup robust 05 ral 9010

 

DataBlad:

Emhaette SC 1153 HV Pdf
PDF – 4,7 MB 82 downloads